מערכות מידע

איפיון, תכנון והטמעת מערכות מידע בארגון, מעקב ובקרת איכות, ניהול תשתיות של שרתים, מערכות הפעלה, חומרה ותקשורת, ניהול יישומים, פתרונות מחשוב עבור פרויקטים וייעוץ מערכות מחשוב.

חברת מקסופט פועלת עשרות שנים בתחום המיחשוב ומערכות המידע. עם התקדמותה של הטכנולוגיה מחד, והצורך במתן שירות איכותי מאידך, הרחבנו את סל השירותים הניתנים ללקוחות. החברה, שעסקה בעבר בתחום התוכנה בלבד מטפלת כיום במגוון רחב של שירותים בתחום המיחשוב כולו. צוות העובדים של מקסופט עובר הכשרות רבות ומגוונות וזאת על מנת לתת סל שירותים נרחב לכל צורך בתפעול הארגון ובמערכות המידע.

מקסופט מציעה לך לחשוב אחרת ולהוציא את ניהול מערכות המידע לניהול חיצוני – בין אם אין לך תקציב או נפח פעילות המצדיק משרה מלאה של מנהל מערכות המחשוב בארגון, ובין אם יש לך מנהל מערכות מידע אשר זקוק לתמיכה מקצועית ולגיבוי שוטף.

שירותי ניהול מערכות המידע מאפשרים לתת מענה מידי למגוון המשימות ולצרכים חדשים בתחום הטכנולוגיה, באמצעות כוחות מקצועיים מובילים בתחומם. השירותים  מבוצעים ע”פ צרכי הלקוח ובכפיפות הגדרות SLA הנקבעות המשותף עם הלקוח.

ניהול טכנולוגיות המידע הוא תפקיד בעל חשיבות הולכת וגדלה בארגון. חברת מקסופט מציעה את השירותים הללו בהתאם לצרכי הארגון שלך.

עיקרי התכולה הם:

יתרונותיה של מקסופט הם רבים.

נביא מעט מהם:

שירות אישי וגמיש

לקוחות מקסופט נהנים משירות על ידי איש קשר צמוד, המטפל בכל צרכי הארגון במהירות ויעילות, ישירות מול משתמשי הקצה.

ניסיון

מקסופט בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום, וממשיכה להתעדכן בכל הטכנולוגיות החדשות שנכנסות לשוק.

אחריות אישית

מקסופט מהווה נקודת שירות אחת (One stop shop) לכל צרכי המחשוב של הלקוח, גם במקרה שהתקלה נובעת מצד שלישי, מקסופט תטפל בבעיה עד לפתרונה המלא.

זמן תגובה מהיר

הצוות המקצועי של מקסופט ייתן פתרון מידי ומהיר בכל צורה שהיא : בטלפון, בחיבור מרחוק או ע”י הגעה של נציגי החברה לאתר הלקוח.

מקצועיות

לקוחות מקסופט נהנים מקבוצת אנשי מקצוע איכותיים אשר מתעדכנים כל העת בשינויי הטכנולוגיה התכופים.

צרו קשר לייעוץ
והצעת מחיר

היעדים שלנו

הייעוץ שלנו

תהליך הייעוץ מעניק להנהלה תכנון מוקדם של מערכות המידע והטכנולוגיה, אשר מאפשר לארגון להשיג יתרונות עסקיים בשוק תחרותי לצד שיפור השירות ללקוח, ייעול תהליכים ארגוניים והשגת חסכונות תפעוליים.
תהליך הייעוץ הינו מרכיב חשוב בתכנון העסקי של כל ארגון. מטרתו להבטיח תאימות מלאה בין היעדים העסקיים והארגוניים לבין הטכנולוגית של הארגון.
במקביל, שיפור השירות וההדרכה למשתמש בארגון אף הם משמעותיים ביותר, על מנת לאפשר עבודה שוטפת, צמצום תקלות למינימום, מניעת תסכולים ובזבוז זמן עבודה יקר במהלך יום עבודה. במסגרת תהליך זה ייבחנו מספר.

אלמנטים:

  • הגדרת החזון הטכנולוגי, אסטרטגיית מערכות מידע וארכיטקטורת מערכות מידע הנגזרת מאסטרטגיה זו
  • הגדרת תכנית ארוכת טווח למחשוב ופרוט התוצרים ברמה הטכנולוגית – תכנית אינטגרציה ופיתוח והגדרת משאבים נדרשים על מנת לעמוד בתוכנית ארוכת הטווח
  • הגדרת תהליכים ליישום ומימוש

תחילת התהליך יתבצע על ידי פגישה עם אנשי מפתח בארגון. בפגישות אלו נלמד על הארגון, התהליכים בארגון, ההתמודדויות השוטפות עם מערכות המחשוב הקיימות. נערוך בדיקה יסודית ומקיפה של תשתיות ומערכות המחשוב הקיימות. נציג החברה יבצע מהלך מיפוי כולל של השרתים ותחנות עבודה. כמו כן, נבצע ניתור ביצועי שרתים ועומסי מידע. בנוסף נבחן את נושא אבטחת המידע ואיכות הגיבויים .

בסיום התהליך נרכז את כלל הבעיות והפתרונות האפשריים ונמליץ על דרך פעולה לטיפול בבעיות שזוהו מחד, ולמתן מענה הולם לצרכי הארגון מאידך. כמו כן, נבצע הערכה תקציבית ליישום תכנית פעולה מומלצת, בהתאם לתקציב שיוגדר ע”י ההנהלה.

הדרכת משתמשים

כולנו מכירים את התופעה שהעובדים שלנו משתמשים בכל מיני תוכנות שונות, אך לא באמת יודעים לנצל אותם לשימושם הקל והיעיל.
לאחר בחינה של מצב המשתמשים, תוכן תוכנית הדרכה מסודרת. התוכנית תאושר ע”י ההנהלה ותבוצע לפי לוח הזמנים שיוגדר. בסופו של התהליך נוכל ליהנות מעבודה יעילה יותר בארגון.

דילוג לתוכן