מקסופט / מערכות ERP / מערכת אשכול / פתרונות ERP – מערכת אשכול / מערכת ניהול רכש
מענה מלא ומקיף לניהול רכש מספקים מקומיים ויבוא – ריכוז הצעות המחיר, מעקב תשלומים, קבלת סחורה וחשבוניות, הצלבת החשבוניות מול תעודת המשלוח, בקרת תקציבים, הפקת דוחות, תחזיות רכש חישוב ומלאי עתידי.
ניהול ומעקב אחרי מערך התשלומים לספק, החל מקליטת החשבונית, דרך הפקת הוראות תשלום ומהם הפקת התשלום עצמו, תוך תשלום ניכוי במקור על פי נתוני הספק ואפשרות הפעלת מערכת קיזוז לספק.
אופן ניהול התשלום :
רישום התשלומים באופן אוטומטי לספרי הנהח”ש.
התשלומים יכולים להיות שיקים או קובץ מס”ב, או העברה בנקאית על פי בחירה.
הפקת מכתבי תשלום.
דו”חות – הפקת דו”ח תשלומים חזוי על פי מועד התשלום.
ביצוע ומעקב אחר רכש מספקים מקומיים ויבוא.
ליווי הטיפול והעבודה מול הספקים, החל מריכוז הצעות המחיר, הזמנת המסגרת (הסכם) דרך ההזמנה, קבלת הסחורה וקבלת החשבונית, תוך הצלבתה מול תעודת המשלוח.
ניהול ומעקב אחרי דרישות רכש מהמשתמשים בארגון. אפשרות ניהול פרוייקטים והפעלת בקרת התקציב. אפשרות סגירת הזמנה על פי פרמטרים שונים.
דו”חות – דו”ח המלצה להזמנה.
קניות מספק לפי מוצר/ספק.
תהליכים מרכזיים
תוכניות ותחזיות רכש יצירת דרישות חדשות.
עדכון הזמנות קיימות.
חישוב מלאי עתידי ע”פ דו”חות שונים.
הזמנות מסגרת מספקים, דרישות רכש, הזמנות רכש, הודעת טרום משלוח, תעודת משלוח ספקים (תעודת כניסה), תיק יבוא והעמסת עלויות, חשבוניות ספקים ועוד.
ניהול מקיף של תיקי יבוא, עם אפשרות העמסת עלויות (כמו ביטוח ימי, הובלה וכו’) על הפריטים השונים, באופן מיידי על פי הגדרת פרמטרי העמסה או בעת קבלת החשבוניות הרלוונטיות מהספקים השונים.
התקשרו 04-677-3225
או מלאו את טופס הקשר. נחזור אליכם תוך זמן קצר.
| מפת אתר